Kommit hem från Stockholm och Josh Groban..

Ja, vi har varit på Josh Groban-konsert i Globen annexet. Vilken underbar sångare han är och dessutom verkar han väldigt sympatisk. Vi bilade hem norrut idag och nu ser jag att det har varit en stor trafikolycka efter E4:an på eftermiddan. Det var bitvis väldigt mycket trafik efter vägen och långa köer vid en ombyggnation. Det är sorgligt att människor ska behöva skadas när man transporterar sig från ett ställe till ett annat. Hoppas innerligt att alla de som var inblandade i olyckan klarar sig. 

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kommit hem från Stockholm och Josh Groban..

  1. Vicke skriver:

    Ja, det är allt för många som får sätta livet till eller blir svårt skadade!Vicke

  2. Vendettanbettan skriver:

    Vilken trist avslutning på en vad jag förstår trevlig utflykt.Ja, hoppas jag oxå!

Kommentera

