16 minusgrader och riktig vinter!

För tio år sedan hade jag knappt blivit glad över detta faktum, men med år av slask och plask, halka, tö, snö, regn och paraply om vartannat, så känns det som om livet i Norrland blivit normalt igen…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 16 minusgrader och riktig vinter!

  1. Tezsa skriver:

    Nämen va fint att du läser min blogg, det visste jag inte 🙂 va bra att du fick läsa det då, så ofta man tänker på dig men inte säger det , dumt! men det hoppas jag du förstår att jag gör :)hahhaa…. jag har faktist slutat med att skrämmas med spindlar, men tro det eller ej men förra veckan skrämmde en arbetskollega mig med en plastspindel och jag fick migrän hehe ;)ha en underbar helg och hälsa karl så mycket! kram kram kram!

  2. Britta skriver:

    Jag har fortfarande migrän efter spindelattacken…..Andra oförglömliga minnen (förutom spindeln) är exv när katten var borta och vi hittade den i tvättmaskinen eller när du och Johnny rensade jordgubbsplantorna och trodde att de vita blommorna också var ogräs. Men duktiga var ni på att rensa! Kram till dig också

Kommentera

