En uppmaning till alla brustna hjärtan….

Jag var fem år när jag hörde den på TV sjungas. Den håller faktiskt än idag….

http://www.youtube.com/watch?v=yRkovnss7sg

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till En uppmaning till alla brustna hjärtan….

  1. MizzLiz skriver:

    Helt underbar! Mina föräldrar spelade denna hemma när jag var liten. Visst håller den =).

  2. Lindalou skriver:

    Ja, den är bra. En riktig gammal goding.:-)

  3. kettu skriver:

    Sömnpulver

  4. Cikoria skriver:

    jag var nog också i den åldern när den låten spelades som allra mest. härligt med lite nostalgi.ha en fortsatt bra kväll.

Kommentera

