Biohösten fortsätter…

Ikväll var det dags igen. Bio på onsdagar med dotter är min nya favorit. Vi såg ”The proposal” med Sandra Bullock och en kille som jag känner igen, men tyvärr namnet har jag nog aldrig hört.

Inga skyhöga förväntning innan filmen, men den fick 3+ i betyg av oss båda, med andra ord VG om ni känner er mera familjära med den betygsättningen eller ska jag klämma till med stora B (kollar bara åldersstrukturen här:-). Vi skrattade gott en och annan gång. Gillar Sandra Bullock.

Om ni inte brukar gå på bio utan hellre sjunker ned i skinnhörnsoffan och hinner somna i pausen på TV4 när filmerna bryts för nyheterna; snart har en ny Beck-film premiär på bio! Det är faktiskt roligare med film på bio. Dessutom kan man äta godis med gott samvete.

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Biohösten fortsätter…

  1. Tant Otto skriver:

    Hm jag ska gå på den nya Harry Potter filmen med mitt barnbarn Pontus i helgen. Mys pys

  2. Arrami skriver:

    Film är bäst på bio, helt klart…men inte fel med hemmabio heller! ;-)Må bättre än bra!

    • Britta skriver:

      Åtminstone är det bekvämt att titta på film hemma. Det stora problemet för mig är att jag lägger mig ned och sedan somnar jag. Det har till och med hänt på bio att jag somnat (till James Bond…) Måste ha varit en Bonds sämre filmer…:)

  3. MizzLiz skriver:

    Går på bio högst en gång om året fast jag vet att det är helt suveränt med film på bio =(.Förstår VG eftersom jag har barn. Hade jag inte haft barn så hade jag endast förstått 3+ =).Ha en härlig kväll!

    • Britta skriver:

      Ha en fin kväll du också:) Kan tipsa om att man kan köpa ett biokort för en mindre summa och sedan gå för halva priset mån-tors.

Kommentera

