Bär inte hela världens bekymmer på egna axlar…

Man blir så lätt trött av att ha hela ansvaret. För miljön, barnen, växthuseffekten, svininfluensan och vädret. Slappna av. Sluta grubbla. Rör på dig. Le en smula. Öppna ögonen och se på den vackra blomman. Drick lite vatten. Ät lite. Lev!

Sov gott!

IMG_0217.JPG

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Bär inte hela världens bekymmer på egna axlar…

  1. vågen123 skriver:

    va fint skrivet ❤

  2. Afrodita skriver:

    Jag håller me!! Tumme av mig!

    • Britta skriver:

      Vad snälla ni är…:)Ibland måste man ruska om sig själv och tänka på vad som verkligen betyder något här i livet och att man inte behöver bära riktigt allt inom sig.

  3. kettu skriver:

    Hehe, om jag får ? PTS!

Kommentera

