Biljetterna bokade – det kommer att bli en orgie i nostalgi…

Han har varit en av mina favoriter sedan barnsben. Det hände när jag hörde den allra första gången.

I mars ska jag lyssna på Robert Broberg…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Biljetterna bokade – det kommer att bli en orgie i nostalgi…

  1. Pinglan skriver:

    Vad roligt för dig. Jag gillar hans Båtlåt.Ha en fin kväll!

    • Britta skriver:

      Den är också bra. Jag har en samlingscd med Broberg. Den kortaste låten går så här: ”Ska man förändra världen, så får man ligga i!” Ganska sant…Ha en fin kväll du också!

  2. Deckargunnar skriver:

    HejJag undrade just vart Robert Broberg hade tagit vägen. Längsen jag såg eller hörde nåt av honom.Trevlig helg!i-)

  3. Filosophia skriver:

    Kul! Ja honom minns man med glädje…men det var längesedan han var på TV eller så.Ja du, barndomen den gick alltför fort och ändå gick nog inte vår så fort som den gör för barn idag, eller vad tror du?Ha en finfin kväll, vännen!

    • Britta skriver:

      Kanske hade vi det lite tråkigare än barn har idag? Fast det var ändå bra på sitt sätt. Alla är nog barn av sin tid..Ha det gott du också..

Kommentera

