Den som kan känna kärlek är ändå lycklig…

Jag är så off; jag lyssnar nämligen på klassisk musik från en inköpt CD. Det som är så fantastiskt med klassisk musik är att den är tidlös och fyller mig med ogripbar glädje! och vemod och sorg och liv…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Den som kan känna kärlek är ändå lycklig…

  1. Nollställd skriver:

    Det är fantastiskt med klassisk musik. Flera hundra år gamla musikstycken som slår an i de allra mänskligaste rummen hos människan. Härligt att du kan känna dig uppfylld av musiken, det är det inte alla som kan. Njut!

    • Britta skriver:

      Ja, det är tur att det funnits så duktiga människor som lämnat sådan musik kvar till eftervärlden att njuta av.Hoppas du har en fin kväll:)

Kommentera

