Vilket vidrigt avskum – Kommunalrådet & CO!

Hur vanligt är det egentligen med politiker och domare som köper sex – och dessutom av minderåriga? På Aktuellt nämndes till om med att det var 4-5 karlar som väntade på den 17-åriga flickan. Ett 67-årigt  KOMMUNALRÅD i Huddinge. Förakt och avsky är det enda ni är värda.

Stackars Huddinge och stackars den 17-åriga flickan och stackars alla som råkat ut för sådana människor som är lena i mun – men i det fördolda visar sitt rätta jag…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vilket vidrigt avskum – Kommunalrådet & CO!

  1. Andromeda skriver:

    Jag håller med dig helt och fullt!

    • Britta skriver:

      Dessutom framgår det nu att en 42-årig lärare var inblandad i det hela. Jag känner att jag blir så fruktansvärt arg och besviken på människor i den positionen – som utnyttjar barn!

  2. Filosophia skriver:

    Visst blir man förvånad!! Jag blir lika förvånad och illa berörd varje gång det kommer fram något sådant! Jag kan inte förstå hur dom är funtade!!KRAM hoppas du har en fin dag och att du har det bra!

  3. Anna skriver:

    Det är deprimerande. I vår upplysta tid, respekterade män. Riktigt otäckt.

    • Britta skriver:

      Vanliga, normalt funtade män kan det i alla fall inte vara fråga om. Dom måste ha en totalt snedvriden syn på kvinnor och barn. Och sådana personer sitter och bestämmer över oss, över barn- och ungdomsfrågor och någon är lärare. Vilken rysare!

Kommentera

