Glad och tacksam…

Är jag över denna julhelg. Julaftonens blandning av lugn och stilla hysteri och juldagen – en skön dag där inte så mycket annat behövde göras än att plocka fram julmat från kylen, knäcka nötter, titta på tv och ta en promenad. Vi firade jul hemma med barn och vuxna. Hemmagjord glögg och hembakade pepparkakor fick börja aftonen.

Hoppas ni också haft en fin helg..och gott slut på 2009! önskar Britta med tomtar 

Tomtar

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Glad och tacksam…

  1. Ewa. skriver:

    Ser härligt ut vilket långbord =) god fortsättning och önskar dig ett fint avslut på 09 =) Kram

Kommentera

