Melodifestivalen – bästa och sämsta outfit…

Jag är antagligen en gammal stofil – men det var bättre förr…

Bäst i kväll var i alla fall Anders Ekborg – vilken röst, vilken utstrålning…
Jessica Andersson – får priset för bästa tjusigheten…
Jenny Silver – får priset för sämsta outfit – rymddräkt – nja…
Salem Al Fakir – klart gulligast…  

Undrar om Dolph hade skottsäker väst på sig?

Tillägg 1: Kul med svenskheten jämfört med ”ute i Europa”…
Tillägg 2: Inte många som tyckte som jag. Jag gillar Anders ändå. Kul att Salem gick vidare.
Tillägg 3:
 Programledarna levererade en del enkla skämt – men jämfört med Petra Mede – så är de i alla fall snällare…
Tillägg 4: Visste inte att Dolph kunde sjunga – är rätt så osäker än…men playback!
Tillägg 5: Förutsägbart – Ola. OK.

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Melodifestivalen – bästa och sämsta outfit…

  1. Milllan skriver:

    Håller helt medAnders stiligastSångarn i Pain of salvation – snyggastJessica Andersson -klassiskt stilre, plus för snygg frisyrSilverdräkten…usch & fyUsch & fy också till programledarnas skämt…vilka bottennapp

    • Britta skriver:

      Yes – håller med dig om programledarnas skämt – inte så roliga…Jag röstar på Anders;-) Ha det bra!

  2. Andromeda skriver:

    Jag håller med dig om det mesta du skriver. Sen åller jag med Millan om att Sångarn i Pain of salvation var snyggast… 😉

    • Britta skriver:

      Jag håller nog på Anders Ekborg – det strålade lite om honom…;-) Annnars var hela tillställningen sådär; kanske det blir bättre låtar längre fram.

Kommentera

