It’s complicated…

Det blir bio idag och förhoppningsvis en del glada skratt! Hoppas filmen är så bra som jag föreställt mig. Kärlek i den övre medelåldern – it’s complicated…

Efter bion: Filmen var fyndig och varm. Jag småskrattade nästan oavbrutet i två timmar. Jag gillar Streep och Baldwin. Dessutom ganska trevligt att gå på bio på dagen. Klart sevärd…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till It’s complicated…

  1. Ewa. skriver:

    Jag tror den är bra ,, du får berätta sen vad du tyckte för jag vill också se den =)) Kraam

  2. Britta skriver:

    En kvinna på jobbet hade sett filmen och hon tyckte den var väldigt bra – och Meryl Streep och Alec Baldwin är ju fantastiska skådespelare, så det blir nog två innehållsrika timmar…ha det gott Ewa!

  3. Andromeda skriver:

    Jag har läst om den filmen och har oxå tänkt se den vid tillfälle. Önskar dig en fortsatt fin kväll!

    • Britta skriver:

      Man borde gå oftare på bio, det blir en helt annan känsla än att se filmer på TV. Jag kan rekommendera filmen; kanske ingen film som fastnar inom en för tid och evighet – men jag fick skratta gott! Hoppas du också får en fortsatt fin kväll – läste om dina våfflor – lät väldigt gott…:-)

Kommentera

