Fatta – en walk-in-closet…

Jag kommer att kunna stå i den mellan två Malm byråer. Foto kommer så snart kameran är laddad. Ja, ni kan knappt bärga er – men försök att ta det lite lugnt:-)

Jag har funderat på en sak de senaste dagarna – jag ska försöka att aldrig mera säga kanske, utan istället: på lördag kommer vi och hälsar på eller vi ses på tisdag. Och vem som helst annars som delger mig mina planer om att kanske, kommer jag inte att tro ett dugg på.

Jag stryker helt enkelt ”kanske” från min ordlista.

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fatta – en walk-in-closet…

  1. Bokmalen skriver:

    Skynda, skynda att ladda kameran. Jag är sååå nyfiken. Hoppas att jag inte blir alltför avundsjuk bara.

    • Britta skriver:

      Återstår bara en viss justering – dörrarna sitter för långt ned och går inte att stänga….lite krångel får man räkna med:-) Nu blir det ommontering, men bilder kommer inom 24 timmar…var så säker!

Kommentera

