Glad Påsk! Städningen klar och vad ska jag göra nu…

Ja, det här är min vanliga kvälls-outfit. Det tar lite tid att byta om efter en dags kontorsslit, but a woman gotto do what a woman gotto do…

free-clipart-images-3.jpg

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Glad Påsk! Städningen klar och vad ska jag göra nu…

  1. KnurraLinda skriver:

    Hahaaaa:)Gla Påsk till dig!

  2. Anna skriver:

    Precis! Som jag har längtat efter denna stund- kvällen då jag är ledig ända till tisdag! Och allt är rätt fint hemma – men vad ska jag göra nu?!Kram och Glad Påsk när den infaller!

  3. Andromeda skriver:

    Men FIN blev du :-)Kram

  4. Arrami skriver:

    😉 …läckra kläder, förstår att det tar lite tid att komma i dem! :-)Glad Påsk!

  5. Filosophia skriver:

    Tjusigt!! Men är det verkligen en typisk kvällsoutfit? Trodde mer den var för en eftermiddag i parken ;-)KRAM rara Britta!! Jag hoppas du ska få en riktigt fin påsk!!

  6. Ewa. skriver:

    haha snygg outfit =)) Önskar dig en riktigt fin påsk Britta kraaam

  7. Helena skriver:

    Haha, underbar outfit, sitter du där i trädet också? =)

Kommentera

