Look alike / Britta

Nu har ju bilder på mig själv varit publicerade, men för 20 år sedan fick jag ofta höra att jag var lik Carola:

Carola.jpg

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Look alike / Britta

  1. Filosophia skriver:

    Ja vad jag har sett finns det vissa likheter. Fast du är sötare ;-)Kram på dig!!

  2. Lilla Anna skriver:

    Tycker Carola är lite scary men snygg!

  3. Lindalou skriver:

    Vad häftigt. 🙂 Hon ser ju bra ut!

  4. Britta skriver:

    Jag är inte lika scary som Carola!

  5. Henrico skriver:

    Carola har något speciellt. 🙂

  6. Persefone skriver:

    Håller med Anna, scary men snygg. 🙂

  7. Ewa. skriver:

    Åh hon är ju så vacker det måste kännas bra =)) Kraaam

    • Britta skriver:

      Provade Michis tips om look-alike på en hemsida där man fick fram vilka åtta kändisar man var mest lik – men Bruce Willis tyckte jag faktiskt var lite taskigt. Men sedan fanns det andra snygga damer som jag var lik, så då kändes det ändå rätt ok….:-)

  8. Ninnannah skriver:

    Carola har alltid varit fin, crazy är hon för att hon fått leva i en crazy värld sen hon var barn…puss på kinden

  9. sarahmara skriver:

    Wow, då är du riktigt snygg, fast det syns likheten på din bild här faktiskt=). kramizar

Kommentera

