Nej, ni blir nog inte så ledsna över ett bloggstopp…

Kanske är man lite väl högfärdig då man skriver att man ska ha bloggstopp. Jag gör det i alla fall. Inte för att jag har jättemånga läsare eller är extremt populär, men det kan ju finnas någon enstaka som kommer att sakna mig, Britta eller mina inlägg.

Det är vår och jag kommer att ha datorn stängd på kvällarna.

Bifogar en bild som jag säkert lagt in förut. Det är en bild som togs när jag var tre år gammal och sitter med min älskade trasdocka Linda. Jag minns när bilden togs. Jag är i min egen värld; den världen har jag aldrig lämnat. Den lilla flickan lever än…

Må gott nu! Kram Britta

I egna tankar 001.jpg

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Nej, ni blir nog inte så ledsna över ett bloggstopp…

  1. himlen är trasig skriver:

    Inspirerande bild i svart och vitt! (inte ironisk nu)

  2. Andromeda skriver:

    Lite lustigt att jag precis har skrivt att jag ska ta en bloggpaus. Tycker inte alls att det känns högfärdigt på något vis. Man har ju dem som man vet kikar in och läser regelbundet. För mig känns det helt rätt att skriva att jag tar en paus. Men jag kommer tillbaka och det hoppas jag att du med gör. Ha det så gott!Kram

  3. Arrami skriver:

    …höfärdig är du inte! 😉 Förstår dig, lusten att sitta vid datorn krymper ju mer våren utvecklas!Må gott och njut av vårens ljus, dofter och ljud! :-)Kram.

  4. Lindalou skriver:

    Vilken fin bild. Vad söt du var. 🙂 Fint namn på dockan måste jag ju tillägga. ;-)Välkommen åter när du så behagar. Vi är kvar.

  5. Ewa. skriver:

    Du får blogga ett tag till det är snö igen =)) Kraaaam

    • Britta skriver:

      Hej Ewa! Jag kan inte slita mig från bloggen helt. Snöar det hos dig? Räcker det inte snart…! Hoppas du har det bra ändå! Kram

Kommentera

