Jag längtade efter våren och beslöt mig för att göra något åt saken…

Blomma.jpg

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Jag längtade efter våren och beslöt mig för att göra något åt saken…

  1. Wylieh skriver:

    Och det gjorde du.Längtar efter det där, jag med! (Norrsverigebo)Fint./Wylieh

    • Britta skriver:

      Tack! Penséer liksom tulpaner är riktiga måbra-blommor. Lyser upp tillvaron lite…Ha det gott!

  2. Andromeda skriver:

    Klokt av dig 🙂 Ha det så gott!

  3. Arrami skriver:

    …nä, det blir inte vår förrän någon sätter fart… och penséer är lika mycket ögongodis som den späda konsert sångfåglarnas morgonsång, är som örongodis! ;-)Här nere är det grönt och sommaren är inte långt borta nu…promenaderna blir längre och längre liksom njutningen blir intensivare.Må gott Britta! 😉

    • Britta skriver:

      Jag bor på helt fel plats – vinter halva året och jag som inte ens åker skidor:-) Fast det jobbigaste är nog att det blir så mörkt; kylan och snön står jag (nästan) ut med – men mörkret…funderar så smått på att emigrera till Italien eller Mallorca:-)Ha det gott själv!

  4. Ewa. skriver:

    Jättefint och dekorativt =)) Kraam

  5. sarahmara skriver:

    Vilken fin kruka du gjort i ordning!!! våååårkänslor!kramizar

Kommentera

