Fast i bloggträsket…

Tur att jobbet börjar snart – så man blir som en människa igen…

Bild.jpg

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Fast i bloggträsket…

  1. Anna skriver:

    Jag vet precis vad du talar om! Har själv hängt vid bloggen de senaste dagarna och nästan saknar om jag inte får en elak kommentar som jag kan besvara, och då är det illa!

    • Britta skriver:

      Att jobba är rena barnleken – jämfört med det här:-) och då ser du ju på bilden hur jag har det i vanliga fall…

  2. Ewa. skriver:

    ja man fastnar lätt =)) Kraaaaam

    • Britta skriver:

      Jag har blivit beroende – måste hänga med i alla intriger och vad som händer överallt. Och då är inte jag en nyfiken person i vanliga fall. Bloggen får mig att tappa fattningen totalt…!

  3. sarahmara skriver:

    Haha, det är lätt att stå med benen i träsket!. Men du får inte överge oss helt!, då blir det för tomt=)

    • Britta skriver:

      Jag ska övervaka er lite sådär i skymundan. Innan jobbet och efter jobbet. Så lova att sköta dig Sarah:-) Kram

  4. Anna skriver:

    Visst är det rena barnleken att jobba! Och jag blir arg på mig själv för att jag älskar att slänga käft och ordkriga och därför ger mig in i debacler som jag när jag är mindre ledig inte egentligen vill delta i. Vilket väl är en sanning för många av oss bloggare.

    • Britta skriver:

      Jag börjar så småningom förstå det här med uttrycket ”bloggby”. Jag har skrivit sedan maj 2006, men aldrig så mycket som senaste halvåret och då blir det också roligare – men världen här verkar lite trång ibland. Att reagera på vissa kommentarer är i alla fall bara sunt… Ha det så gott Anna!

  5. Annica skriver:

    Det är VÄLDIGT lätt att fastna här inne….jag ska alltid bara….och så blir jag kvar hur länge som helst….=)

Kommentera

