Vi gick en promenad i mörkret…

Och när vi gått halva sträckan, så var himlen blå, långt borta vid horisonten och jag tog hastigt upp mobilen och knäppte en bild rakt ut i mörkret – fast den blev ljus av en lyktas sken…nästan lite magisk…

Ljus.jpg

Det var skönt att promenera. Luften doftade aningen av kall snö – snart är det vinter…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vi gick en promenad i mörkret…

  1. Annica skriver:

    Häftig bild! Har förstått att det snöat på många ställen i landet men här i Sundsvall är det gråtrist men ingen snö än!Ha en riktigt bra kvällkram

    • Britta skriver:

      Jag vill inte ha snö riktigt än. Jag vill inte ha vinter heller för den delen – men när den kommer så brukar det ändå gå bra:-)Ha en fin kväll du också.Kram!

  2. Andromeda skriver:

    Tyvärr är det snart vinter. Jag hoppas att snön låter vänta på sig länge än…Kram

  3. sarahmara skriver:

    Godmorgon! Har fröken hunnit med kaffet ännu?? kramizar

    • Britta skriver:

      Många koppar har det blivit idag – och när du skrev den här kommentaren hade jag redan druckit min första kopp. Kram Sarah – ha en fin kväll…!

Kommentera

