Vill du vara min…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Vill du vara min…

  1. Andromeda skriver:

    Men oj, vad behöver du hjälp med? kärleksbekymmer, jag kan hjälpa dig med det.

  2. Pinglan skriver:

    Fin låt!Bloggsvar: Vad gulligt av dig att baka en kaka till jobbet. Dina arbetskamrater kommer nog bli så glada.Önskar dig en skön fredag och en trevlig kommande helg!

    • Britta skriver:

      Visst är det! Ja, det är sjätte veckan jag helgbakar till jobbet. Hoppas dom kommer att gilla min Chokladkaka…Ha en fin dag:-)

  3. Ewa. skriver:

    Önskar dig en fin Lördag Britta Kraam

  4. Deckargunnar skriver:

    Ja med lite hjälp från vännerna så klara man sig alltid.Trevlig helg!

Kommentera

