Nä, verktygsfältet fungerar fortfarande inte…

och då får jag väl skriva ett väldigt långt stycke då.

Jag kan berätta att jag klev upp klockan tre imorse och bakade rågbullar. Jag är inte riktigt klok, jag vet, men jag drivs att ett inre kall. Att baka eller icke baka, det är frågan som jag ställer mig varje morgon. Ibland svarar jag ja, och sedan förpassar jag mig ut till köket och mixtrar med jäst och mjöl och står och småler fånigt när jag rullar ut bakplåtspappret från avigsidan och försöker få det att ligga kvar på plåten. Bullarna blev tillplattade rågthékakor när jag äntligen bestämt mig för hur formen skulle vara. Planen var ett formbröd, men att hinna göra det innan man ska duscha, piffa till sig i håret och trippa iväg till bussen var bara att glömma.

Förresten var det väldigt roligt att skriva så här och slippa göra radmatningar hela tiden och tänka på hur det ser ut. Och roligt blev ju innehållet också. Vi ses en annan dag när verktygsfältet åter är i sin ordning. Tills dess – kram på er alla goa bloggare.

P.S. Det går inte ens att lägga till ett NYCKELORD D.S.

Var bara tvungen att redigera inlägget en aning..:-)

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nä, verktygsfältet fungerar fortfarande inte…

  1. Andromeda skriver:

    Du KAN inte vara klok om du stiger upp DEN tiden och börjar baka ;-D Jag hämtade Firefox så jag har tillgång till verktygsfältet igen. Det är lätt som en plätt och tar inte lång stund. Inte ska du vänta på att det ska fixa till sig här på bloggen. Det kan ta evigheter…Kram

    • Britta skriver:

      Inte mycket som fungerar nu:-) Tack för tipset. I morgon blir det sovmorgon – åtminstone till kl 5…Kram!

Kommentera

