Extremt nöjd och tillfreds…

Jag har nyss kommit hem från italienska kursen. Det är så roligt! Innan jag går dit känner jag ofta att orken inte riktigt finns att sätta mig att läsa på kvällen när man är lite trött efter jobbet, men det brukar gå över när jag väl är där. Åtminstone går det bra innan pausen. Jag känner sån lust att lära mig nya saker. Cristina, Rune, Tomas, Helen och Viveka ger guldkant till mina torsdagskvällar.

När jag gick hem ikväll, var det fortfarande ljust. Våren är här och på lördag är det Valborgsmässoafton. Tänk vad fort april månad har gått. Snart är det maj, snart ljumma sommarkvällar. Snart sol och grönt gräs.

Ja, jag känner mig extremt nöjd och tillfreds ikväll…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Italien och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Extremt nöjd och tillfreds…

  1. Ewa. skriver:

    Ja tiden rusar förstår inte det är valborg nu är det vår på riktigt =) Och snart sommar med syrener och all blomprakt =)) Är avis på din Italienska vill också lära mig det !! Stor Kraam och trevlig helg och Valborg !!!

    • Britta skriver:

      Jag skulle vilja åka till Italien och läsa italienska där. Får se om den drömmen kan bli sann…Hoppas du också får en fin Valborgsmässoafton!Kram Ewa!

  2. Anna skriver:

    Går du också på flatkurs? (se mitt senaste inlägg) Är det för att du också vill gifta dig med mig?Nähä. Okej då.Kram!

  3. Andromeda skriver:

    Det är så härligt när man känner sig riktigt nöjd. Jag fattar inte heller var april månad tog vägen. Den bara försvan… *poff*

Kommentera

