Det enda jag saknar är stilettklackar och läderbrallor…

och en tubtopp – i övrigt är jag (nästan) totalt olydig:-) Saknar piercing.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article13034467.ab

Åldersgränserna – enligt 2 000 brittiska kvinnor

Bikini, 47 år
Kortkort, 35 år
Tubtopp, 33 år
Stilettklackar, 51 år
Navelpiercing, 35 år
Knee high boots, 47 år
Gympadojjor, 44 år
Läderbyxor, 34 år
Leggings, 45 år
Ugg (stövlar), 45 år
Baddräkt, 61 år
Genomskinlig chiffongblus, 40 år
Långt hår, 53 år
Hästsvans, 51 år

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Personlighet och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Det enda jag saknar är stilettklackar och läderbrallor…

  1. Herta skriver:

    Hahaha Själv är jag mest bekymrad över att jag för länge sedan har överskridit gränden för gympadojjor. Känns bekymmersamt.

    • Britta skriver:

      Det är skönt med gympadojor och då man är över 50 behöver man sköna skor:-) Ha det så gott!

  2. Bokmalen skriver:

    Ha ha, ja det var en konstig lista över vad man får och inte får ha på sig. Gympadojjor som är så sköna. Dumheter det där. Tur att man själv vet vad som är passande eller ej:-)

    • Britta skriver:

      Konstigt att man aldrig ser någon lista över saker män över 50 inte får ha på sig:-) Badbyxor, kanske?Ha en fin kväll!

  3. Doktorinnan skriver:

    Det är bara baddräkten som gäller då. Lite kallt vissa dagar…

  4. kyrksyster skriver:

    Jag får nog gå naken och med rakat huvud!

Kommentera

