Britta fortsätter blogga på WordPress…

https://brittasbetraktelser.wordpress.com/2011/05/

Jag har skapat en blogg på wordpress. Alla hjärtligt välkomna!

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Blogg. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Britta fortsätter blogga på WordPress…

  1. KnurraLinda skriver:

    Tack:)jag sparade över jag med http://knurralinda.wordpress.com/

  2. Tant Otto skriver:

    Jag försöker att skapa en ny blogg där med ….men hua va invand man är här inne då….http://pomerans.wordpress.com/får se om jag lyckas flytta allt.kram

    • Britta skriver:

      Ja, visst är man inkörd på det gamla. Det blir att sätta sig en kväll och gå igenom hur det fungerar. Tack för adressen:-)

  3. Lindalou skriver:

    Jag har nu sparat din länk. Jag tänker inte börja jaga folks blogar på wp än för då blir jag schitzo men jag sparar tills det blir dags att skriva där.Här är min ifall du vill ha.http://lindahlou.wordpress.com/Kram

  4. Herr och/eller Fru S skriver:

    Då vet vi var vi hittar dig. Vi kanske kan hjälpa hjälpas åt att bokblogga lite igen. Jag känner att jag har lite dåligt med tid själv, men gillar tanken bakom det hela. Hjälper gärna till lite. /Herr S

    • Britta skriver:

      Det tycker jag att vi ska göra. Roligt att hålla kontakten, men än ett tag fortsätter jag här också…

  5. Herr och/eller Fru S skriver:

    Har en liten tanke om att man kunde beskriva en bok man läst den sista tiden, så kan folk kommentera lite fritt om just den boken. Även om tanken om att läsa samma bok samtidigt är trevligt.

    • Britta skriver:

      Jag tror att det fungerar bättre med bokcirkel om man träffas tillsammans IRL. Så dina tankar här tycker jag är bra.

  6. MissKermit skriver:

    Jag fortsätter också där :-)http://misskermit.wordpress.com/Ha en fin kväll // Tess

  7. Anders skriver:

    Som jag fattar det, fungerar det inte som ett blogghotell där alla nya inlägg och alla nya kommentarer listas i högerkanten? Det kommer jag i så fall att sakna.

    • Britta skriver:

      Det är tråkigt om det är så, men jag undrar om man inte kan lägga upp prenumerationer och få dem på första sidan? Men jag håller med dig, det roliga med den här bloggen att man kan se inläggen som kommer upp. Ja, men du går också över till wordpress kanske?

  8. Anna skriver:

    Jag har hittat dig här!

  9. Urban Medin skriver:

    Jag har inte testat att få med rrs till min blogg än, så det är bara blogspot bloggarna och AB-bloggarna som uppdaterar sig på min sida överst till vänster. Har bara lagt in ett par för att testa. Men de verkar fungera iaf.
    Här är min blogg
    http://kaotiskakaos.blogspot.com/
    och vi får väl synas hos mumlans (forum) när det blir eller känns alltför ensamt 🙂
    Kram på er.

  10. Tessa skriver:

    jag fortsätter att hålla koll på dig 😉
    trevlig helg & hälsa karl!
    kram!

  11. Britta skriver:

    Vad roligt att du gör det Tessan:-) Jag ska hälsa och hoppas att du har det bra. Kram!

Kommentera

