Min länklista på bloggar försvann…suck

Det blir mitt kvällsarbete…

Som tur var kom den tillbaka:-)

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Blogg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Min länklista på bloggar försvann…suck

  1. mariadesuede skriver:

    Lycka till!

    Svàrt att lära sig en ny blogg antar jag…

    Ser att du har samma stilmall som min parisiska, fast jag bytte ut fotot mot ett av mina svart-vita…

    Kramar

    • Britta skriver:

      Jag fick tillbaka listan med lite trixande. Ja, fråga inte hur jag gjorde:-)

      Svart-vita foton är vackra. Ha en fin kväll Maria. Kram!

  2. Andromeda skriver:

    Tur att du lyckades få tillbaka den 🙂 Jag kan fortfarande inte importera mina gamla inlägg och börjar blir LITE irriterad. Men nu ska jag strunta i bloggen och göra kväll. God natt!

    • Britta skriver:

      Jag höll på att få ett smärre sammanbrott, men det löste sig som tur var. Sov gott! Själv ska jag avsluta kvällen med ett avsnitt av La Piovra.

  3. Ewa skriver:

    Vad fint du fått det =)

    Skönt den kom tillbax jobbigt med strul !

    Hoppas du haft en skön helg Kraam

    • Britta skriver:

      Tack! Ja, som tur var kom länklistan tillbaka. Helgen har varit bra, ganska fint väder. Hoppas du får en bra måndag. Klappa hundarna från mig:-) Kram Ewa

  4. sarahmara skriver:

    Oj , nu skrämde du mig…. Men skönt att det ordnade sig=).
    kramiz

  5. Annica skriver:

    Skönt att du fick till det, tycker det är lite kul att lära sig alla nya finesser här inne!
    🙂

  6. arrami54 skriver:

    …då får du en länk till! 😉
    http://varghjarta.wordpress.com/
    …det blir nog min huvudblogg här på WP.

    Hoppas du mår bättre än gott! Kram.

    • Britta skriver:

      Nu finns också den där. Tack! Här skiner solen idag, inga askmoln än så länge. Jag har blivit ”medlem” i poeter.se. Kika gärna in där någon gång. Inte för att jag har jag lagt in vidare mycket än – men det kanske blir. Ja, och där heter jag också Britta J.

      Kram

Kommentera

