Första semesterdagen…

och faktiskt, det verkliga vädret är bättre än yr.no. Solen skiner, det är varmt. Nu blir det frukost och sedan morgontidning och solstol på altanen. Hur bra kan man ha det egentligen:-) Ställde ingen klocka på ringning och har sovit hela natten, utan avbrott. Det börjar bra det här…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Tidiga morgnar och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Första semesterdagen…

  1. suttecity skriver:

    En perfekt start på semestern! Själv tänkte jag mig att börja måla idag om det inte blir så mycket sol. Det är VARMT inne i stugan vi fixar till då vi inte har isolerat taket.. men idag är det mulet och jag tänkte passa på. Ha en riktigt skön inledning (och fortsättning) på semestern!

    • Britta skriver:

      Tack! Det blev mulet fort här. Solen lyste ungefär lika länge som jag skrev mitt inlägg:-) Mysigt med stuga. Hoppas du får en bra dag och mycket gjort!

  2. Jag skriver:

    Det låter som om din kropp greppade på en gång att den har semester!

    • Britta skriver:

      Jag verkar visst ha lätt för att ställa om:-) Och det tänker jag ta tillvara på under hela den här semestern. Kram! Ha en fin dag!

  3. Jag skriver:

    Tack, Britta och det samma! Jag ska bara mota bort min envisa huvudvärk först!
    Kram

Kommentera

