Britta sommarpratar i 4 minuter och 23 sekunder…

Tyvärr var trafiken i Umeå rätt så livlig idag – men om ni skruvar upp volymen på max och blundar, så kanske ni kan urskilja min berättelse om Tant Anna och Farfar…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Livet, Okategoriserat och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Britta sommarpratar i 4 minuter och 23 sekunder…

  1. ninapinas skriver:

    Det är berättelser som dessa jag gillar. Att jag gärna lyssnar på Sommar.
    Nu blev jag sugen på att skriva om min Farfar.

  2. Filosophia skriver:

    Härligt att höra din röst! Och trevlig berättelse 🙂
    Du är så duktig på att skriva.
    Kram vännen

    • Britta skriver:

      Tack! Vad roligt att höra av dig. Lite mera sprudlande kanske jag kan vara ibland, men sommarpratar gör man inte varje dag:-) Hoppas du har det bra i sommarvärmen.
      Kram

  3. vildvaeder skriver:

    Underbar berättelse!

    Roligt att höra din röst igen….var ju senast i vintras jag hörde den.

    Kramar

    • Britta skriver:

      Tackar! Ja, vi försöker passa in en träff under semestern. Det verkar bli en fin dag även idag. Ska försöka göra lite nytta på morgonen-så kan jag sola med gott samvete sedan:-) Ha en fin dag! Kram

Kommentera

