Orup…

Vi har varit nere på stan ikväll. Först gick vi till en restaurangbåt som under sommaren serverar bufféer och ikväll var det fiskbuffé. Otroligt gott! Vi strosade hemåt, men återvände lite senare för att höra på Orup. Han är verkligen bra.

Vi stod ganska långt bak, men fotade några bilder ändå…

 

 

 

 

 

Han har blivit en av våra folkkära artister…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Umeå och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Orup…

  1. HEMIMAMMA skriver:

    När Orup kom till min födelsestad misstogs min bror för att vara han, vilket ledde till en ovanlig upplevelse… *ler* (han VAR verkligen lik honom)

    Hemikramar ♥

  2. Britta skriver:

    Det lät spännande:-) Orup ser bra ut, vältränade som en 20-åring så jag antar att din bror är en väldigt snygg.
    Kram!

  3. HEMIMAMMA skriver:

    Då när det hände var Orup nyligen känd med sina plattor Mercedes Benz och var kanske 25 eller vad vet jag? Brorsan var riktigt snygg på den tiden och var kanske 20… Mina polare dyrkade honom (till storasysters förtret)
    men han fick tydligen en helkväll på stans flottaste ställe =0)

    Hemikram ♥

    • Britta skriver:

      Man skulle varit lik en kändis, helt klart:-) En av mina bröder kallades Lill-Elvis – och då kan du tänka dig…
      Ha en fin dag. Den verkar bli lika bra som igår och stranden väntar!
      Kram!

Kommentera

