Stänger bloggen ett tag…

Jag ska ta ytterligare ett steg på min semester – bloggsemester. Jag hoppas ni får en bra avslutning på sommaren. Med allt vad ni gör – lycka till:-) Med livet, kärleken, och allt som gör livet levande…/Vi hörs!

 

 

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Stänger bloggen ett tag…

  1. mogi skriver:

    Grattis! Eller?

    Varm kram från Mogi

  2. ninapinas skriver:

    Grattis du!
    Hoppas du själv får en fin avslutning på sommaren!

  3. arrami54 skriver:

    …så nu blommar hon för fullt! 😉
    Stort grattis och njut av din semester…vad du än gör!
    Varm kram och på återläsande!
    🙂

  4. Andromeda skriver:

    Jag önskar dig en riktigt fin och skön bloggsemester!
    Kramar 🙂

  5. HEMIMAMMA skriver:

    Gratulationer och ha det så bra!!

    Hemikram ♥

  6. Jag skriver:

    Skön frånbloggenfirarsemester, Britta och grattis!

  7. Lindalou skriver:

    Ha det så skönt och GRATTIS!!!

    Kram

  8. Bokmalen skriver:

    Grattis (i efterskott?) du är allt en riktig pingla du 🙂 ha det gott.

Kommentera

