Det är inte ofta jag skriver om jobbet…

Men ikväll gör jag det. Jag blev ”kidnappad” av två av mina f.d. chefer samt nuvarande och före detta arbetskamrater ikväll. Vi åkte båt på Umeälven och sedan åt vi italiensk buffé och drack lite vin. Och jag fick en flaska Champagne i present. Kärleken är nära ibland…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Det är inte ofta jag skriver om jobbet…

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Åh så roligt!! Jag gläds med dig 😉

    Hemikram

  2. Gunnar (deckare) skriver:

    Oj! Jag kan tänka mig att Du trivs på jobbet!

  3. Lindalou skriver:

    Åh, vad fint gjort av dem. Det där kan man leva på länge du..
    Kram

  4. Jag skriver:

    Det kan jag förstå, vad roligt att bli uppvaktad så. Jag tyckte det var roligt att fylla 50 p.g.a. all uppmärksamhet, jag som inte vill vara i centrum annars! Grattis en gång till till dina mogna år!
    Kram

  5. Andromeda skriver:

    Det låter som en riktigt trevlig kidnappning du blev utsatt för 🙂
    Kram

  6. ninapinas skriver:

    Tror säkert du är värd det!

  7. mogi skriver:

    Grattis igen! Det var inte du som åkte vattenskidor på umeälven på lördagkväll då (förstår jag av datum för inlägget att det inte var) ? *ler
    Vi var till Nolia & dottern E i Umeå igår.

    Mysigt med både båttur och buffé ♥

    Varm kram från Mogi

Kommentera

