Lingonsylt och Zumba…

Det är denna dags aktiviteter i kort sammandrag. Jag har kokat lingonsylt och beställt några tränings-dvd:ar med Zumba…ja, det slank med några cd:ar också när jag ändå var på gång. Nina Simone, Gloria Estefan och en dubbel-cd med spanska sånger…oh la la: det kommer att bli en eldig höst här. Djupröda lingon till latinska toner…

 

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Musik och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Lingonsylt och Zumba…

  1. suttecity skriver:

    BS: HÄRLIGT!! Grattis! Som sagt… hä hum….. mina låg oöppnade i över ett år innan jag provade 🙂 But! Better late than never!

    Vill du ha go musik så säg till så löser vi det. Ta och börja med nedbrytningen av stegen, lovar, det blir man bra svettig på till att börja med! Tar sin lilla tid att gå igenom alla delar.

    Bra musik har du köpt ser jag!

    Kram!

    • Britta skriver:

      Jag tänker mig att det är ett bra sätt att träna hemma – och jag ska försöka göra det till något jag gör varje dag, en kort stund. Jag har lite dålig koordination, men rörelse behöver man i vilket fall som helst.
      Kram!

  2. HEMIMAMMA skriver:

    Hallå?? Jag vill också vara med…

    Vad behöver jag och hur skaffar jag det??

    Hemikramar ♥

  3. nina skriver:

    Jaha..nu har jag också beställt en dvd. Har funderat på det ett tag, du fick mig att ta steget!

  4. Anna skriver:

    Nina Simone är bra.
    Lingon är också bra.
    Kram

  5. madonnan skriver:

    Zumba har jag hört en del om. Vart hittar man sånt att beställa? Skulle jag gärna göra!

    Hoppas du har en bra dag!

    Kram

Kommentera

