Jag blir lycklig av ”Solens mat”…

Det pirrar i kroppen och jag kommer på mig själv med att sitta och le. Ibland blir jag lite hjärtnupen; de åldriga människorna, de som ler med stora gluggar, men ändå – bjuder de på ett leende. Långt ifrån Botox och ”What not to wear” är de stjärnor i Bo Hagströms underbara serie om Italiens mat och kultur. Oförställda, levande kan de skrynkla ihop ansiktet som ett russin – så charmigt…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Italien och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Jag blir lycklig av ”Solens mat”…

  1. ninapinas skriver:

    Ja jag kan inte annat än hålla med, så långt ifrån alla andra matlagningsprogram man kan komma…

  2. Gunnar (deckare) skriver:

    Ja det är bra program Jag håller med dig. Och jag älskar Italiensk mat (o vin ska erkännas)

  3. Andromeda skriver:

    Sånt blir man glad av att se 🙂

  4. mariadesuede skriver:

    Jag har inte sett dem, men i och med att jag är ihop med Amore mio sà ser jag inom mig dessa leenden.

    Una bella vita in Italia, andiamo a Napoli per vivere con la sua famiglia… Baci

Kommentera

