Vill ni också se inlägg och kommentarer från andra AB-bloggare…

Hemimamma har gjort en instruktion för att lägga upp widgets för att kunna se flöden, kommentarer och inlägg från gamla AB-bloggare. Lätt som en plätt:-) och jag lade upp mina ganska långt ned på sidan. Skrolla ned om ni vill se hur det ser ut. Jag har själv missat en del gamla bloggare som jag brukade läsa.

Tack FGGMF och Hemimamma för instruktionen!

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Blogg och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vill ni också se inlägg och kommentarer från andra AB-bloggare…

  1. Gunnar skriver:

    Kul att följa gamla AB-bloggare.

    Jag har inte wordpress utan använder Blogger. Jag har en widget som visar så fort nån av mina bloggarvänner gör ett inlägg. Så enklast för mig blir i så fall att ”knycka” länkar från Dig här och lägga till i min lista. Där du givetvis är med!
    Trevlig helg

    • Britta skriver:

      Knyck länkar du, det funkar också bra. Det är kul att hålla kontakten och roligt att du inte tappat kontakten med min blogg. Här skiner solen och det verkar bli en toppendag. Hoppas också din dag blir fin!

  2. HEMIMAMMA skriver:

    Tack Britta för att du hjälper till att konsolidera alla AB-bloggare =0)

    Hemikram ♥

  3. Fotografen skriver:

    Men så bra. Tack!
    Saknar AB-bloggen. Min lek i bloggen firar 1:års jubileum på torsdag nästa vecka.

Kommentera

