Ett meddelande till Deckarbloggen…

Hej Gunnar, det går inte längre att lägga in en kommentar på din blogg, texten försvinner när man ska skicka iväg den, så då får det bli på det här sättet:-) Kanske fler har problem med att lägga in kommentarer där?

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Blogg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Ett meddelande till Deckarbloggen…

  1. imsy skriver:

    Mina kommentarer hos BeBest försvinner också. Oavsett hur jag gör.

    • Britta skriver:

      Så blev det för mig också, kommentaren bara försvann. Ja, det är ett problem, speciellt när man inte kan meddela genom att lämna en kommentar. Ha en fin kväll Imsy!

  2. MadamX skriver:

    Finns Deckarbloggen på Blogger? De verkar ha stora problem med kommenteringen just nu.

  3. Gunnar (deckare) skriver:

    Det är ett märkligt problem. Det verkar fungera bra för en del medans andra har bekymmer
    Jag tror dessvärre att jag inte kan göra nåt åt det mer än att försöka kontakta blogspot

    Tack för att du gjorde mig uppmärksam på felet

  4. Andromeda skriver:

    Min dotter har en blogg på bloggspot. Jag hade väldiga problem med att lämna en kommentar där så det är nog något som inte är riktigt som det ska…

    • Britta skriver:

      Det faller lite med att ha en blogg om ingen kan kommentera där. Här tycker jag det fungerar bra i alla fall. Önskar dig en trevlig torsdag!
      Kram

Kommentera

