Blogaward!

Jag har fått en Blog Award av Andromeda!

Awardens villkor innebär att länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna och ge vidare awarden till fem bloggvänner.

1: När ingen ser eller hör mig – går jag fem varv runt i lägenheten och kollar allt innan jag går ut.

2: Jag går aldrig hemifrån utan – mascara:-)

3: Min blogg heter som den gör för att jag – en gång för länge sedan, till ett speciellt tillfälle samlade ihop en del saker jag skrivet och kallad häftet ”Brittas Betraktelser”. När jag startade bloggen på AB fick den samma namn. Jag har alltid varit en betraktare, i stort som smått. Exv har alltid frågan: ” Vet du var (fyll i lämplig sak) är?” alltid fått ett någorlunda korrekt svar:-)

4: Om jag vågade skulle jag – vara modigare

5: Om 10 år kommer jag att – haft ett kalas igen. Förhoppningsvis har jag blivit en klokare människa (om det överhuvudtaget är möjligt)

Jag skickar awarden vidare till HerrS, Deckargunnar, Bokmalen, Ninapinas och Fhilosophia

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Blogaward!

  1. Jag skriver:

    Är du sån du? Kollar runt? Ja, jag har uppfattat dig som en betraktare och som en funderare. Inte behöver du väl vänta så länge på kalas, du får köra dem i mindre skala bara!
    Ha det gott!

    • Britta skriver:

      Jag är en funderare. Har alltid varit och kommer nog att förbli så. Det finns så många saker att tänka på…
      (Ja, jag behöver ju inte vänta tio år tills nästa kalas:-)
      Kram!

  2. Andromeda skriver:

    Roligt att läsa dina svar 🙂
    Kram

  3. ninapinas skriver:

    Tack snälla Britta!
    Ska se om jag får ner något i helgen, annars får du ha överseende med mig.
    Jag är som sagt ganska sliten just nu.
    Kram påre..

Kommentera

