Ikväll blir det ABBA…

Ja, inte the real thing, men närapå. Konsert med coverband, men ändå…!

 

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Ikväll blir det ABBA…

  1. Jag skriver:

    Jag minns när pappa kom hem en gång före jul med en LP-skiva med ABBA. Han hade fått en skiva på köpet när han köpte något annat, kanske en dammsugare. ”De sa att de här är bra”, sa han. Vi tyckte inte det utan bytte skivan. Till vad, minns jag inte, konstigt nog. Det har fastnat som en skamsen tagg i minnet, kanske för att pappa sällan kom hem med presenter på den tiden. Helt ologiskt, men…

  2. Fruntimret skriver:

    ABBA var mina absoluta favoriter under ”mellanstadiet”. Tänk när man stod med hopprepen som mikrofoner och mimade till deras skivor. Jag ville så gärna vara Agneta, men fick alltid nöja mig med Anni-Frid eftersom jag var den som var mörkhårig… 🙂

  3. HEMIMAMMA skriver:

    Tack för musiken =0)

    Hoppas att konserten var trevlig!

    Hemikram

Kommentera

