Kvällen fick ett bra avslut…

Malena Ernman – ibland kan musik och sång trollbinda mig – och jag fick just en sådan känsla ikväll. Vi satt inte längst fram och det var lite svårt att få någon bra bild, men jag lägger in ett par stycken ändå. Hon har ju en fantastisk röst, dessutom humoristisk, och jag blir så glad när det finns människor som har förmåga att ge andra upplevelser som är utanför de vanliga. Även min dotter gillade konserten och vi fick en fin kväll tillsammans!

 

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kvällen fick ett bra avslut…

  1. HEMIMAMMA skriver:

    *Fortfarande avundsjuk* 😆

    Hemikram

  2. Tant Otto skriver:

    Åh hon är fantastisk…skulle oxå vilja se henne…men julkonsert ska det bli med Pernilla Wahlgren och co med jobbet nästa vecka..

    kraam

Kommentera

