Mitt inre rum…

en ny dag
mörkret dröjer sig kvar

i mitt inre rum
börjar dagen
skapa något
gör någonting av den

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Mitt inre rum…

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Me LÖÖV Notre dame!!! *bröllopsreseminnen*

    hemikram

    • Britta skriver:

      Jag förstår att du lövar Notre Dame och Paris, en stad fylld med romantik! Man kan inte jämföra Säffle och Kramfors med Paris, stört omöjligt. Finns det någon stad i Sverige som har tillstymmelse till en gnutta romantik och som är fylld med damer med svarta solglasögon, röda slingbackpumps och prickiga kjolar? Kanske Stockholm, men annars är det skralt.
      Kram!

  2. gunnardeckare skriver:

    Det såg skönt ut på bilden. Ja visst kan man göra nåt av varje dag. Stort eller litet.

  3. jakesprinter skriver:

    Masterpiece Shot and beautiful view 🙂

  4. Britta skriver:

    Commentary in a masterly way:-)

  5. Fotografen skriver:

    Underbara Paris. Och bildbloggen var bara en liten bit ifrån där du står för inte så länge sedan.
    http://parsbilder.wordpress.com/2012/02/06/bild-247-6-februari-var-ar-bilden-tagen/

  6. Jag skriver:

    Ooh, måste snart dit, det var alltför länge sen, verkligen!

Kommentera

