Han har alltid funnits där för mig…

Det började när jag var riktigt liten och något läckrare hade jag aldrig någonsin skådat på TV. Mina ögon var runda som tefat när han öppnade munnen, när jag såg hans håriga bröst eller när damerna högg tag i hans vader där han stod på scen. Jag hade aldrig sett en sådan person förut. Det var skrik, det var show – det var Tom Jones! Han har alltid funnits där för mig…och gud så snygg han var och vad bra han var på att sjunga…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Han har alltid funnits där för mig…

  1. Jag skriver:

    Jag har varit riktigt nära Tom Jones en gång, på NK. Han bara stod där mitt bland en massa beundrande damer.
    – Så ung han ser ut! sa en dam.
    – Han har dragit sig, sa en annan.

    • Britta skriver:

      Lyckost där:-)
      På något sätt har han alltid sett likadan ut, men kanske inte. Åtminstone har han låtit likadan. Han gjorde sig bra i svartvitt…

  2. Jag skriver:

    Det finns en låt på en av han skivor som alltid fick mig att somna när jag som ung nyförälskad låg och lyssnade på musik. Det var helt magiskt – det var som om det var något som snurrade till i hjärnan och jag somnade.

  3. Jag skriver:

    Den är fin!

  4. gunnardeckare skriver:

    Jag gillar hans sång och den helt unika rösten. Man hör direkt att det är han.

  5. Bokmalen skriver:

    Kan bara hålla med!!!

Kommentera

