Till alla er med kärlek…

Glad Påsk!

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Till alla er med kärlek…

  1. arrami54 skriver:

    …detsamma. Önskar dig en skön, trevlig och vårvarm Påsk-helg på alla nivåer! 😉
    Kram.

    • Britta skriver:

      Tack! Det ska bli skönt med lite ledighet. Promenader och sol är högst upp på önskelistan. Hoppas du får en riktigt fin påsk!
      Kram

  2. HEMIMAMMA skriver:

    GLAD PÅSK!!

    Hemikram

  3. Fotografen skriver:

    Om ni vill höra en ”jag mötte Lassie” så kan jag berätta att jag satt sidanom Jill på ett inrikesflyg för 5-6år sedan en tidig morgon. Hon var jättetrevlig.

    • Britta skriver:

      Ja, hon verkar väldigt trevlig och naturlig. Inga divalater:-) Jag hörde henne live för 10-12 år sedan. Hon har en fantastiskt fin röst. Vilken tur du hade som fick sitta bredvid henne på planet…Glad Påsk!
      Kram

  4. Ewa skriver:

    Glad Påsk till dig också Britta , Kraam ❤

  5. Jag skriver:

    God fortsättning på påskhelgen och hoppas att de soliga promenaderna blir många1
    Kram

Kommentera

