Sommaren fortgår…

Och nu har också sommarvädret infunnit sig. Livet är semester och lagom lata dagar. Jag har varit en sväng upp till Norrbotten och barndomshemmet; fått träffa mamma och några systrar med familj. Idag har vi varit ute på en strand och solat. Jag funderar mycket över livet och hur man lever det på bästa sätt. Kanske blir jag aldrig klar. Kanske kommer jag alltid att undra varför saker och ting blir som de blir.

Det är en härlig sommarkväll. Önskar er en fortsatt fin och avkopplande sommar. Önskar mig själv en sommar som aldrig tar slut…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sommaren fortgår…

  1. Jag skriver:

    Ja, hur gör man det? Skönt att höra att sommaren och livet fortgår, trots att det liksom hejdat sig ett slag och aldrig mer blir sig likt. Vi har just påbörjat vår semester på torpet och vädret ser ut att bli regn framöver – men det gör inget, man kan vila i det. Jag önskar dig en lång och läkande sommar!
    Varm kram

    • Britta skriver:

      Hoppas ni får fina dagar på torpet! Veckan som kommer verkar bjuda på växlande väder, men det är så skönt bara att vara ledig.
      Ha det så bra! Kram

Kommentera

