En sommardag…

Semester har jag fortfarande. Dagen började mulet, men nu visar sig solen mellan molngluggarna. För att liva upp tillvaron tog jag mig en promenad på stan, i värsta Mad  Men-stil. Tog på mig knytblusen, snäva kjolen och lilla väskan och och trippade iväg in till stan och sedan tillbaka. Jag strosade. I motvikt vill den jogging-outfit jag brukar berika staden med emellanåt – en skön motvikt.

Glad sommar på er!

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till En sommardag…

  1. Inger Hansson skriver:

    Glad sommar! 🙂

  2. mariadesuede skriver:

    Idag är det första dagen med solsken i Paris, sen den sk sommaren började… Fast nästa vecka sà är jag i Stockholm… Trevlig sommar!!!

    • Britta skriver:

      Tänk att ni också har haft en lite solfattigare sommar – men, det kan ju bli bättre. Hoppas du får en fin semester i Sverige…och trevlig sommar!

  3. gunnardeckare skriver:

    Snyggt! Jag har inte sett annat än trailers för Mad men men jag tror att jag förstår vad du menar. Hoppas att du får en fortsatt fin semester!

  4. ninapinas skriver:

    Så fin du är Britta!
    Sådant hår jag alltid viljat ha, men aldrig haft..tyvärr.

    • Britta skriver:

      Det var snällt av dig! Jag är ju lite olycklig med mitt hår, spikrakt i sitt naturliga tillstånd, men jag försöker göra det bästa av det.

Kommentera

