Tänk vad fort ett år går…

Jag fyller år idag, 51 år. Det har varit en fin kväll. Vi har grillat och ätit tårta med Malin, min dotter. Jag vann överlägset i Gin rummy – två gånger! Den egenkomponerade tårtan vars bottnar började svaja hit och dit när jag gjorde den gick att äta. Jag fick presenter och Malin fotade. Sverige tog silver i OS och jag hämtade ut ett bokpaket och längtar efter att få börja med ”Tisdagarna med Morrie”. Imorgon är det sovmorgon:-)

Förra året fyllde jag 50. Det har hänt mycket under det här året. Idag har det varit en riktigt bra dag… 

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Tänk vad fort ett år går…

  1. suttecity skriver:

    Kikar in och säger Grattis på födelsedagen! Kram

  2. arrami54 skriver:

    Stort grattis flicka! 😉 Hoppas ditt år blir bättre än din dag!
    Kram.

  3. Jag skriver:

    Grattis i efterskott! Ja, tänk vad tiden springer iväg! Tänk vad långa sommarloven var när man var barn!
    Kram

    • Britta skriver:

      Tack! Man hinner knappt med, så är det. Konstigt ändå att vintrarna känns lika långa som de alltid har gjort. Ha en fin kväll. Kram!

  4. Cardinal Guzman skriver:

    Gratulerer med dagen!

  5. HEMIMAMMA skriver:

    STORA GRATULATIONER I EFTERSKOTT!!

    Hemikram ♥

Kommentera

