Mamma tur och retur…

Dagen har tillbringats med min mor:-) När vi kom idag hade hon gjort en stek i gryta, kokat potatis samt stekt lax. Jag blev glad eftersom det är ett tag sedan hon lagat mat. Hon ser piggare ut och verkar orka lite mera.

Det var fint väder, solen sken och ingen blåst och vi gick ut en liten promenad, halva gågatan och sedan tillbaka. Här är jag och mamma…

Om Britta

Jag tycker om ord. Formulera ord. Skriva ned min tankar om livet. Det liv som jag aldrig helt kommer att förstå. Jag försöker bara göra det lite mera förståeligt. Genom att skriva. "I like words. Formulate words. Writing down my thoughts about life. The life that I never will completely understand. I just try to make it a little more understandable. By writing."
Det här inlägget postades i Okategoriserat och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Mamma tur och retur…

  1. suttecity skriver:


    Aha! Hon har en röd racer ser jag 🙂 Bugattin som morfar brukade kalla sin.

  2. HEMIMAMMA skriver:

    Jag tror hon har norpat min tröja *fniss*

    Härligt att hon mår bättre!!

    Varma Hemikramar

  3. gunnardeckare skriver:

    Din mamma ser ut att må bra. Orkar hon att laga så mycket mat så är väl det ett gott tecken.
    Rullatorn är en fantastisk uppfinning. Utan den skulle många äldre inte komma ut alls knappt.

  4. Jag skriver:

    Härligt att höra! Mamma brukade dyka upp hos mig nästan dagligen med sin rullator, hon ville fylla korgen med frukt från mina träd och från vinrankorna. Det kändes så fint att gå runt och plocka och göra henne glad och sen gick hon nöjd tillbaka till pappa med sin fångst.

  5. Fotografen skriver:

    Mamma ser ju pigg ut.
    Du slutar på 4:e plats. Se min blogg.

  6. Jag skriver:

    Glömde kramen. Varm kram!

Kommentera

